TAJNA SAVRŠENE KOŽE: EVO ZAŠTO NAS JE MARK SCRUB OBORIO S NOGU

by - 4/12/2018


  Verujemo da većina vas ne može zamisliti dan bez dobre kafe. A da li ste znale da osim da nas razbudi i popravi naše raspoloženje kafa ima i neverovatno dejstvo na našu kožu? Upoznajte MARK-a! MARK Scrub je potpuno prirodan piling za lice i telo, napravljen od najfinijih zrna kafe robuste. Pored kafe ovaj piling sadrži i druge prirodne sastojke kao što su: bademovo ulje, kokosovo ulje, smeđi šećer, morska so i vitamin E. A evo kako ti sastojci deluju na našu kožu. Kafa sadrži antioksidante, sprečava pojavu bora na koži i poboljšava cirkulaciju. Bademovo i kokosovo ulje imaju umirujuće dejstvo, hrane i hidriraju kožu čineći je mekom i glatkom. Smeđi šećer i morska so uklanjaju nečistoće i mrtve ćelije sa kože. Vitamin E štiti kožu od raznih negativnih uticaja okoline i poboljšava njenu strukturu. Zvuči obećavajuće? Čekajte da ga isprobate, sigurne smo da će vas oboriti s nogu kao i nas. Samo odaberite svoju omiljenu aromu, a na raspolaganju su vam Coffee Original, Coffee Kokos, Coffee Citrus, Coffee Čokolada i dr. Blogerke iz naše organizacije isprobale su MARK piling i u nastavku teksta prenosimo vam, svaka sa svoje strane, utiske o ovom proizvodu. 

 Katarina Mitić (DARE 2 WEAR) 

  "Sa MARK Scrub-om sam se prvi put susrela pre nešto manje od godinu dana. Tada sam imala prilike da isprobam piling u aromi Coffee Kokos, i koristila sam ga sve doskora, a onda mi je u ruke došlo novo pakovanje, ovoga puta u aromi Coffee Citrus. Primetićete da nakon korišćenja ovog pilinga vaša koža dugo vremena ostaje hidrirana, glatka i meka. Kao neko ko ima suvu kožu, teško nalazim proizvode koji će joj pružiti potrebnu hidrataciju, i učiniti je mekom i elastičnom. A neodoljivi miris citrusa popravlja raspoloženje. Zadovoljna sam ovim pilingom i preporučujem ga svima bez obzira na tip kože, ali posebno onima koji imaju suvu kožu kao ja. Samo odaberite svoju omiljenu mirisnu notu i budite sigurne da će MARK brinuti o vašoj koži. Sledeći na mojoj listi je Coffee Čokolada."


 Stefanija Aleksić (COUPLE GOALS) 

  "Kada dan započnete jednim ovakvim tretmanom od koga celo kupatilo miriše, vaš dan će sigurno biti uspešan. Posle korišćenja ovog scrub-a vaša koža je čista i meka na dodir. Zbog ulja, kojih je nekoliko u sastavu, hidrira i zagladi osetljivu kožu, pa ga preporučujem onima sa suvom kožom. Pošto je malo grublje strukture, nije potrebno korišćenje više od 2 puta nedeljno. Nanosi se na prethodno navlaženu kožu, kružnim pokretima, kojima se skida nepotreban površinski sloj kože, koja se na taj način čisti. Imala sam prilike da isprobam Coffee Original koji u sebi pored zrna kafe robuste sadrži još i smeđi šećer, bademovo ulje, organsko kokosovo ulje, morsku so i vitamin E."


Katarina Perović  (KATE'S BEAUTY PLANET)

  "Primetila sam da dosta ljudi koristi ovaj piling i da su vrlo zadovoljni. Meni je na prvi pogled delovao vrlo vlažno ili masno ali nije, već je vrlo sitno samleven i nije rastresit kao neki drugi pilinzi od kafe koje sam probala. MARK je nežan i jako lepo čisti kožu. Koža je prelepa, nežna i glatka. Miris je citrusni i sladak, baš prija. Dakle, govorim o MARK pilingu u aromi Coffee Citrus. Rezultat redovnog korišćenja pilinga je mekša, nežnija i zategnutija koža. Zatim, smanjen celulit usled poboljšanja cirkulacije zbog kofeina iz kafe. Smanjena je i vidljivost ožiljaka i strija, a mrtvih ćelija kože nema. Takođe, pilingom lica zatežete kožu pa su samim tim i bore manje vidljive, a ulja iz pilinga hrane kožu."


Sofija Šurdilović (TOTA)

  "Moj izbor je Coffee Original. Prva stvar koja je na mene ostavila jak utisak jesu presimpatični tekstovi na poleđini pakovanja! Pročitajte ih i gotovi ste. Sastav 100% prirodan. To se nekako i oseća nakon nanošenja. Taaaako prija! Može poslužiti kao piling za celo telo, mada je odličan i za negu lica. Miris kafe sam po sebi budi sva čula, zrna koja se blagim pokretima utrljavaju u kožu otklanjaju sve ono nepotrebno. Nakon MARK-a koža ostaje meka i nežna. Moja topla preporuka je da priuštite sebi ovaj piling uz savet da prvo pročitate tekst sa poleđine."


Ivana Stevković (IVANA'S DIARY)

  "Zašto sam posebno zavolela ovaj piling? Zato što u sebi sadrži potpuno prirodne sastojke. Napravljen je od najkvalitetnijih zrna kafe robuste, smeđeg sećera, bademovog ulja, zatim organskog kokosovog ulja, morske soli i vitamina E. Moja koža je suva i osetljiva, i moram priznati da sam bila skeptična da ga isprobam, plašeći se da će dodatno isušiti moju kožu. Međutim, potpuno me je oduševio kada sam ga isprobala. Lepo je otklonio nečistoće i mrtve ćelije sa kože. Već posle prvog korišćenja primetićete razliku. Osetićete da je vaša koža mekana i hidrirana. Isprobala sam Coffe Citrus i Coffee Kokos."

Maja Stepanović (GET SPARKLY)

  "Veoma popularan kod blogera, ovaj proizvod je i u mom slučaju dokazao da slava nije došla bez osnova. Miris kafe mi se nije dopao, jer ga ne volim nigde drugde sem u šolji. Ipak, to je bila jedina stvar koja mi se u vezi sa njim nije svidela. Šta  jeste? Najpre, učinak. Koristila sam ga i za lice i za telo i podjednako je dobro vršio posao. Nakon ispiranja koža ostaje veoma glatka i nežna, pa čak i hidrirana, i to toliko da sam bila iskreno iznenađena. Zapravo, opet sam gledala njegov sastav, tragajući za nekom specijalnom supstancom, verovatno vrlo nezdravom, koja daje takav magičan efekat. Nije je bilo, što je druga pozitivna karakteristika ovog pilinga. To mi je bilo vrlo važno zato što generalno pokušavam da se hranim i negujem na što prirodnije načine. Sve preporuke za Coffee Original."


tekst i foto: Naissus Bloggers

POVEZANI TEKSTOVI

0 KOMENTARA

Created with by ThemeXpose